Cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Szybka wysyłka

Zamówienia złożone do godziny 10:00 wysyłamy tego samego dnia*
(dotyczy przesyłek kurierskich oraz płatności PAYU lub za pobraniem)

Zamówienia złożone po 10:00 również staramy się, w miarę możliwości, wysłać tego samego dnia. Dotyczy to tylko zamówień, w których wszystkie towary oznaczone są “w magazynie – wysyłka 24 h”

Szczegółowy cennik wysyłek zagranicznych -> KLIKNIJ

W okresie przedświątecznym, przed Dniem Dziecka oraz w dniach darmowej dostawy i promocji, długość realizacji zamówienia może się nieznacznie wydłużyć.

* nie dotyczy przedmiotów z dłuższym okresem oczekiwania, co zawsze zaznaczone jest na karcie produktu.

Darmowa dostawa

Wszystkie zamówienia powyżej 299 zł wysyłamy do Państwa GRATIS.

Pakowanie na prezent

Jeśli chcecie Państwo obdarować bliską osobę eleganckim i niezapomnianym prezentem, polecamy nasze opakowania prezentowe.

Dostawa gratis od 299 zł
Wysyłka już od 12,99 zł

Janod - Gra Wyścig Hokus-Pokus, Zgadnij Kim jestem!

Janod
  • 49,00
    49.00
  • Wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych
  • Dostawa kurierem gratis od 299 zł
    Bezpłatny odbiór osobisty w Warszawie

  • Gra wyścig Hokus-pokus, zgadnij kim jestem! francuskiej marki JANOD to wspaniała rozrywka dla 3 do 4 osób. Zestaw zawiera 48 kart z kolorowymi postaciami 6 zwierzątek, w które gracze mogą zostać zaczarowani – myszką, żabą, kotem, ślimakiem, nietoperzem i pająkiem, oraz 4 elastyczne opaski na głowę. Zadanie polega na jak najszybszym odgadnięciu, w jaką postać jest się zamienionym lub pozbyciu się wszystkich swoich kart. Wygrywa gracz, który zrobi to jako pierwszy.

    Gra uczy spostrzegawczości i szybkości.

    Gry rozbudzają wyobraźnię, myślenie strategiczne i planowanie. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

    Janod od 1970 roku niezmiennie projektuje zabawki, które są synonimem innowacyjności, francuskiego designu i najwyższej jakości. Unikalne zabawki Janod tworzone są z drewna i innych doskonałych materiałów, a przede wszystkim z dziecięcych marzeń! Janod – JUST PLAY

    kategoria: gry
    indeks: J02700
    producent: Janod
    wiek: 6 lat +
    liczba elementów: 48 kart + 4 elastyczne opaski
    materiał: karton, guma
    design: Francja
    wymiary produktu: karta 7 × 10,5 cm, opaska 50 × 2 cm
    waga produktu: 0,2 kg
    wymiary opakowania: 10 × 3,5 × 12,5 cm
    bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

    INSTRUKCJA

    WIEK: 6 lat +
    LICZBA GRACZY: 3-4
    ELEMENTY: 48 kart + 4 elastyczne opaski
    CZAS ROZGRYWKI: 15 minut

    CEL GRY
    Celem gry jest jak najszybsze odgadnięcie, w jaką postać zostało się zaczarowanym lub pozbycie się wszystkich kart ze swojego stosu. Gracz, który zrobi to jako pierwszy, wygrywa.

    Gracze biorą udział w turnieju czarnoksiężników. Zostali zaczarowani w magiczne zwierzątka. Uderzając najszybciej jak to możliwe w zagrane karty oraz obserwując dostarczane wskazówki, każdy stara się jako pierwszy odzyskać swój normalny kształt. Są dwa sposoby, aby wygrać: pozbyć się wszystkich kart ze swojego stosu lub odgadnąć, w co zostało się zmienionym.

    PRZYGOTOWANIE DO GRY
    Rozdaj graczom opaski. Potasuj karty i rozdaj taką samą liczbę kart każdemu z graczy (tj. po 12 kart w przypadku 4 graczy, a po 16 kart w przypadku 3 graczy). Stos każdego gracza umieszczony jest przed nim ilustracjami do dołu. Każdy z graczy bierze pierwszą kartę ze stosu i nie patrząc na nią, umieszcza ją pod elastyczną opaską na swoim czole w taki sposób, by ilustracja na tej karcie była widoczna dla pozostałych graczy.

    ZASADY GRY
    Grę rozpoczyna ostatni gracz, który użył różdżki (jako ostatni umieścił swoją kartę na czole). To on jest aktywnym czarnoksiężnikiem i odkrywa kolejną kartę ze swojego stosu. Pokazuje ją jednocześnie wszystkim pozostałym graczom, umieszczając ją na środku stołu ilustracją do góry. Jeśli postać na karcie ma co najmniej jedno wspólne kryterium (zwierzę lub kolor) z postacią na czole przynajmniej jednego gracza, pozostali mogą w nią uderzyć. Pierwszy gracz, który uderzy w kartę, staje się aktywnym czarnoksiężnikiem i wskazuje palcem tego gracza, którego postać ma właśnie owo wspólne kryterium z postacią na odsłoniętej karcie.
    Jeśli postać na odsłoniętej karcie nie ma wspólnego kryterium z żadną postacią na czole któregokolwiek z graczy, lub jeśli żaden czarownik nie chce dotknąć tej karty z obawy przed tym, że stanie się ona zbyt oczywistą podpowiedzią dla kogoś z jego przeciwników, wtedy rolę aktywnego czarnoksiężnika przejmuje gracz po lewej stronie (następny zgodnie z ruchem wskazówek zegara).
    Jeśli któryś z graczy uderzy w kartę, chociaż nie ma ona żadnego wspólnego kryterium z kartami na czołach pozostałych graczy (nie licząc karty tego gracza), każdy z czarnoksiężników daje mu jedną z kart ze swojego stosu, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.
    Za każdym razem aktywny czarnoksiężnik odsłania nową kartę ze swojego stosu i umieszcza ją na środku stołu.
    Ukryte moce zwierząt: – gracz, który słusznie uderzył w kartę, zawierającą ten symbol, może zamienić jednego ze swoich przeciwników w nowe zwierzę. Wybrany przez niego czarodziej musi odłożyć kartę, którą miał na swoim czole na środek stołu i zastąpić ją nową kartą ze swojego stosu. – gracz, który uderzy w kartę z tym symbolem, zostaje ugryziony. Pozostali czarnoksiężnicy dają mu po jednej karcie ze swoich stosów, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.

    Odkrycie, w co zostało się zamienionym i zakończenie gry:
    Zanim aktywny czarnoksiężnik odsłoni kartę w swojej turze, może spróbować zidentyfikować postać, w którą został zamieniony. – Jeśli zgadnie poprawnie, wygrywa grę. – Jeśli popełni błąd, odkłada kartę, którą miał na swoim czole na środek stołu i zastępuje ją nową kartą ze swojego stosu. Pozostali czarnoksiężnicy dają mu po jednej karcie ze swoich stosów, a on musi je umieść na spodzie swojego stosu kart. Następnie swoją turę rozpoczyna kolejny gracz.
    Czarnoksiężnik wygrywa grę również wtedy, kiedy nie ma już żadnej karty na swoim stosie!

    Dobrej zabawy!

    Zamówienia, które zostały złożone do godz. 10:00 ( opcja przesyłki kurier DPD oraz zapłacone poprzez PAYU lub za pobraniem) zostaną wysłane tego samego dnia. Paczki możecie się Państwo spodziewać następnego dnia po nadaniu. Dotyczy to produktów oznaczonych opcją “w magazynie“.
    Czas dostawy = czas przygotowania do wysyłki po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po złożeniu zamówienia “za pobraniem” + czas transportu.
    Kupując w Mamissima.pl możecie wybrać jedną z trzech możliwości dostawy:
    1. KURIER DPD – przesyłka dotrze do Państwa następnego dnia roboczego (od daty nadania) na terenie całej Polski w cenie 12 zł, przelew, 14 zł PAYU lub 17 zł za pobraniem. Od 299 zł przesyłka GRATIS przy przedpłatach oraz od 350 przy opcji “za pobraniem”.
    2. POCZTA POLSKA – przesyłka priorytetowa z potwierdzeniem odbioru w cenie 14 zł lub 19,90 zł za pobraniem. Przesyłka dotrze do Państwa w maksymalnie ciągu 3 dni roboczych od nadania. Zazwyczaj przesyłki docierają do Klientów po 2 dniach. Od 299 zł przesyłka GRATIS przy przedpłacie i od 350 przy opcji “za pobraniem”.
    Paczki pocztowe wysyłamy 3 razy w tygodniu: we wtorek, środę oraz czwartek. Są to paczki priorytetowe lub listy polecone priorytetowe.
    3. ODBIÓR OSOBISTY w Warszawie możliwy jest w naszym Showroomie przy ulicy Wiertniczej 135.
    O tym, że Państwa zamówienie przygotowane jest do odbioru, informujemy osobnym mailem.
    W naszym Showroomie jest możliwość dodatkowych zakupów, gdyż większość prezentowanych produktów posiadamy w podręcznym magazynie.

Najchętniej kupowane produkty

Inne tego producenta